Csalló Mónika vagyok, és azért írom ezt a néhány gondolatot, hogy azok a kismamák, akik szívesen kipróbálnák a jógát eljussanak hozzám.

Gyermekeim születése előtt minőségügyi mérnökként dolgoztam egy gyógyászati segédeszközöket gyártó dán cégnél. Nagyon szerettem a munkám, de az élet megadta azt a lehetőséget, hogy amíg gyesen vagyok a gyermekeimmel megtanulhattam a kismamajóga minden csinját binját. Első gyermekemet várva 2008-ban találtam rá a jógára, ami azonnal megfogott.  Azt érzetem, hogy a testem könnyű, tele vagyok energiával, frissességgel… A várandósság, hogy egy új élet fejlődik a pocakomban, akkor csodát jelentett nekem, hogy mindenképp szerettem volna várandós kismamákkal foglalkozni, és a kismamajóga tökéletes párosításnak tűnt. Ekkor döntöttem el, hogy kismamajógát fogok tanítani..

 

KISMAMAJÓGA 

A kismama jóga a várandóság idején jelentkező nehézségekhez és a könnyebb szüléshez nyújt segítséget. A módszer nem kizárólag az anya testével és lelki állapotával foglalkozik, hanem arra is megtanítja az anyákat, hogy ösztönös ősi megérzéseikre hagyatkozva már ebben az időben kapcsolatot teremthessenek a babával és megértsék jelzéseit, kívánságait. A kismama jóga a 14. héttől ajánlott egészen szülésig! A kismamajógáról bővebb információkat olvashatsz a kismamajóga részben.

Időpont: hétfőnként 17:30- 19:00-ig az Ezerjófűben Tatabányán (Tatabánya, Dózsakert utca 59.)

Díja: 2000 Ft/ alkalom

Magánórára is van lehetőség! :-)

SZÜLŐPOZÍCIÓS KISMAMAJÓGA

Megismerkedünk a vajúdás alatt használható fájdalomcsillapító légzés-technikákkal, különböző testhelyzetekkel, amelyek folyamatosan segítik a babát előre. Gyakoroljuk, hogy az apa vagy a segítő hogyan tud segítségére lenni a vajúdó anyának, hogy a szülés- születés életünk egyik legcsodálatosabb emléke maradhasson. Szó esik mindenről ami a vajúdás alatt előfordulhat ( fájdalom, fájdalomcsillapítás, császármetszés, homeopátia, illóolajok, és minden ami ott akkor felvetődik :-) Ha lehetőséged van, gyertek együtt pároddal, vagy a szülésnél jelenlevő segítővel. Betöltött 32. héttől egészen szülésig!

Időpont: egyeztetés alapján

 

 

 

 

 

 SZÜLÉSFELKÉSZÍTÉS!!!!

Minden szülésfelkészítőn arra törekszem, hogy eloszlassam a félelmeket és a szorongásokat. Fontosnak tartom, hogy a párok legyenek tisztában a lehetőségeikkel. Megmutatok minden olyan testhelyzetet, pozíciót, ami a vajúdás alatt hasznos a mamának, és segíti a babát előre. Minden lehetséges pózt kipróbálunk, mindegyik pózban megnézzük, hogy a lányok hogyan tudnak a párjaikba kapaszkodni, mely pózokban lehet a legkönnyebben megmasszírozni őket, és melyekben lehet pihenni a kontrakciók között. Milyen légzések, hangok segítenek a fájdalom elvezetésében. Ezek ismeretében, a párok magukban megerősödve és bízva, bátran és örömmel várják a szülés, születés pillanatát. :-)

DSC09430

 

Beszélünk még:

- Szülési tervről

- Félelmek, aggodalmak leküzdéséről (ha van)

- Szülésznő, orvos vagy dúla, kit válasszak? 

- Mikor kell elindulni a kórházba? A szülés megindulásának jeleiről

- Vajúdási testhelyzetekről (kipróbáljuk, hogyan tud segíteni a szülésnél jelenlevő segítő)

- Fájdalomcsillapító légzéstechnikákról és maszázstechnikákról

- Mire számíthatsz a vajúdás alatt

- Homeopátia, illoolajok, mi mire jó

- Gátmetszés, gátvádelem

- Császármetszés és hüvelyi szülés

- Aranyóra fontossága

- Szoptatásról mindent amit érdemes tudni

és még sok minden más :-)

 

Időtartam: 4 óra

Helyszín: Ezerjófű Tatabánya

Díja : 5000 Ft / család

 

 

 

Az órákra előzetes bejelentkezés szükséges! Igény esetén új időpontban is találkozhatunk :-) Ha bármilyen kérdésed volna a kismamajógával kapcsolatban, keress bátran!

 

Szeretettel várlak az órákon!

Csalló Mónika 

kismamajóga oktató

monika.csallo@gmail.com

06 - 30 - 6509 - 676

Szerző: Maternity  2011.12.09. 21:18 1 komment

Címkék: szülésfelkészítő Programok

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MKrisz 2012.08.27. 11:41:24

Nagyon élveztem a kismamajóga órákat! Sokat segített lelkileg és számos információt is adott a szüléssel kapcsolatosan. A vajúdás alatt nagyon sokat segített amit a szülőpozíciós jógán tanultunk férjemmel, a légzés, a mozgás, a különböző pihentető pózok. Összedolgoztunk mindannyian és simán ment minden. Köszönöm ezúton is és csak ajánlani tudom minden kismamának Móni óráit! :)
süti beállítások módosítása