Első gyermekemet várva 2008-ban találtam rá a jógára, ami azonnal megfogott.  Azt érzetem, hogy a testem könnyű, tele vagyok energiával, frissességgel… A várandósság, hogy egy új élet fejlődik a pocakomban, akkor csodát jelentett nekem, hogy mindenképp szerettem volna várandós kismamákkal foglalkozni, és a kismamajóga tökéletes párosításnak tűnt. Ekkor döntöttem el, hogy kismamajógát fogok tanítani..

Bálint Gyöngyi és Kapisinszky Judit vezetésével 2010-ben végeztem el a kismamajóga oktató képzést Budapesten, a Padma jógastúdióban.

Hamarosan, kismamajóga oktatóként újra élvezhettem a kismamasággal járó örömeket. 2011 augusztusában, kislányom születése megerősített abban, hogy jó úton járok...

Azóta  több helyen rendszeresen tanítok,  A jóga egy csoda, és szeretném megosztani ezt a csodát, minél több emberrel. 

Szerző: Maternity  2011.10.21. 21:53 Szólj hozzá!

Címkék: Rólam

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása